تولید محتوا برای پیج عکاسی یکی از راه های درآمدی از اینستاگرام است در این مقاله بیشتر در مورد تولید محتوا و انجام ان به صورت حرفه ای مطلبی آماده کرده ایم.
بیشتر کسب وکار های امروزی با استفاده ازابزاری قدرتمند مثل فضاهای اجتماعی به پیشرفت امور فروش،بازاریابی و کسب درامد خود رونق بخشیده اند.
اغلب محتوا های فضای های اجتماعی به صورت متن،عکس وفیلم هستند که باعث شده اند مشاغل های زیادی زیر مجموعه آن ها کسب درامد کنند عکاسان هم از این قضیه مستثنا نیستند.
تولید محتوایی که آن ها انجام می دهند بی شک یکی از رکن های اصلی عصر دیجیتال است حالا میپردازیم به این که چگونه در این فضاها بهتر عمل کنیم و پیج شخصی و کاری را ارتقا دهیم.
اگر قصد تبلیغات در اینستاگرام را دارید مقاله آموزش تبلیغات در اینستاگرام را از دست ندهید.
هنر عکاسی شما در اینستاگرام نمایش داده میشود
تولید محتوا در اینستاگرام از این نظر حائز اهمیت است که تخصص شما نمایش داده میشود و با انتشار تصاویر و منظرههای یا خلاقیتهای شما در عکسبرداری اعتماد افراد به شما افزایش پیدا میکند.
فروش در اینستاگرام بدون اعتماد سازی تقریبا غیر ممکن است از قبل افراد شما را بشناسند.
قدم رشد در اینستاگرام مهم انتخاب نوع ویترین پیج شماست ویترین لباس فروشی هارا در نظر بگیرید که با دقت خاصی طراحی میشوند از نوع رنگ، حالت چینش همگی فکرشده و براساس استراتژی جلب مخاطب چیده شده اند.
با باز کردن یک پیج حرفه ای در اینستاگرام معمولا ستونهای مختلف را مشاهده میکنید که در هر کدام از این ستونهای محتوایی به شکل کاملا منظمی تصاویر و ویدئوها دسته بندی شدهاند.
برای مثال تولید محتوا برای پیج عکاسی یک ستون را به منظرههای طبیعی مانند گیاهان و کوهها قرار دهید و ستون دوم را به عکسهای خلاقانه که باعث جلب توجه بالایی میشود و ستون سوم را به عکسهای لذت بخش یا یادآوری خاطرات خوب گذشته.
این یک نمونه از طراحی ویترین در اینستاگرام است که برای پیج عکاسی پیشنهاد میشود..
ویرایش تصاویر برای پیج عکاسی
ویرایش تصاویر در پیج عکاسی به نظر چندان جالب نیست و هنر عکاس باید به صورت کاملا طبیعی منتشر شود البته این نظر ماست و ممکن است هدف و روش کارکرد شما متفاوت باشد؛ در صورتی که نیاز به نرم افزار تولید محتوا داشتید مقاله آن را در سایت ما از دست ندهید.
استفاده از عکس ها و تصاویر پشت صحنه پروژه میتواند خودش جالب باشد و به مسیر پیج انرژِی زیادی ببخشد در پست و استوری ها میتواند جذاب باشد که ببیند شما برای رسیدن به عکسی حرفه ای چه زحمت هایی میکشید.
این خودش باعث بازخورد از سوی مخاطب میشود و به برند شما کمک شایانی میکند زیرا یک نواختی عکس ها را میگیرد و ایده های مناسبی در راستای تولید محتوا برای پیج عکاسی در ذهن شما می افریند.
در بیشتر سایت ها و پیج ها قسمتی برای اموزش وجود دارد که در ان مخاطبان با ورود به ان از اموزش هایی که نیاز دارند استفاده کنند در پیج ها هم اینگونه است که در روند تولید محتوا برای تنوع و جذب مخاطبانی که خیلی از ان ها عکاسانی هستند که دنبال یادگیری بیشتر و استفاده از تجربه دیگر همکاران از ان ها استقبال میکنند و به طریقی در بازنشر کردن ان باعث افزایش رتبه پیج میشود.
آموزش عکاسی در پیج مفید است ؟
این روزها در اینستاگرام آموزشهای رایگان زیادی در زمینههای مختلف روزانه در حال تولید و انتشار است و اختیار کامل با خودتان است که انتخاب کنید که به سراغ ایجاد پستها و استوریهای آموزشی بیایید یا خیر.
اما پیشنهاد ما برای شما در پیج عکاسی این است که در شروع فقط در استوریها نکاتی کلیدی از عکاسی را بیان کنید اما در پستها صرفا با انتشار عکسهای مناظر با کیفیت و خلاقانه مخاطبان را به سمت پیج خود بکشانید.
در این مقاله از سایت shutterfly در مورد گرفتن تصاویر خوب صحبت میشود.
استفاده از متن کوتاه، داستان،سفرنامه،شعر، یا حتی لطیفه در متن پست تاثیر بسازیی در معروف شدن برند شما دارد میگوید چگونه من در ادامه توضیح خواهم داد که نوشته و متن اولین زبان ارتباطی بین انسان ها بوده است.
به بیان هرچه راحت احساسات و عواطف میپردازد و از آن برای تعامل بیشتر با مخاطبان و حتی افزایش رتبه از نطر فضاهای اجتماعی بشود.
در نوشتن متن زیاده روی نکنید ومتن را مرتبط با عکس انتخاب کنید متن خوانا و با رعایت علائم نگارشی، اینگونه جلوه بهتری برای مخاطب دارد و ساده نویسی را در نظر بگیرد تا خواننده عکس بتواند با محتوا زندگی کند و پستها را دنبال کند و نظرات را در قسمت کامنت بگدارند.
استفاده از هشتگ ها یکی بهترین گزینه ها برای تولید محتوا برای پیچ عکاسی است ارتباط با مخاطبین، قرارگیری پست ما در اون هشتگ که با بقیه محتوا مشترک هست و حتی باعث شناخت بهتر موتورهای جست و جو میشود؛ پس لیستی تهیه کنید که در ان هشتگ ها و کلمات کلیدی مربوط به کار شما در ان باشد با استفاده از ان ها اعتبار پیج خود را بالا ببرید.
دایره ای از افراد همکار و حرفه ای که در زمینه تولید محتوا برای پیج عکاسی کار میکنند دنبال کنید منطور این نیست که کپی کنید بلکه برای ایده گرفتن و اینکه بدانبد که رقیبان و همکاران چگونه کار میکنند.
چه چیز هایی باید در این مسیر یاد بگیرد تا بتوانید مخاطبان بیشتری جذب کنید دنبال کردن هشتگ ها و پیج ها کمک میکند محتواهای جدید و به روز را ببینید.
تولید محتوا برای پیج عکاسی نیاز به ذهنی خلاق و ایده پرداز دارد.
تصاویر از محصولات شما باید به خرید بهتر خریداران کمک کند.
عکاسی از ایدههای جدید و استوری کردن آن
در تولید محتوا معمولا ایدههای به ظاهر مسخره بعدا به عنوان یکی از پر تعاملترین پستها شناخته خواهند شد در آموزش هم همینطور ارائه اموزشی از ترفند های عکاسی و ابزار های مناسب برای تولید و خروجی گرفتن عکس خیلی به مخاطب کمک میکند که عکس ها را بهتر درک کنند و یاد بگیرند تولید محتوا برای پیج عکاسی چگونه است.
پس هر ایدهی عکاسی که به ذهنتان میرسد را رد نکنید !
پست، استوری های مسابقه و سوال درست کنید و از مخاطب ها بخوایید نظر بدهند. با این کار بیشتر متوجه میشوید که نظر دیگران در مورد شما چیه و در راهبرد استراتژی شما تاثیر زیادی داره و از همان ها برای بهبود تولید محتوا برای پیچ عکاسی استفاده کنید خیلی از نکات شاید متوجه ان نباشیم ولی مخاطب ها خیلی تیزبین هستند و خیلی رک بیان میکنند.
۲ ایده ارزشمند برای تولید محتوا پیج عکاسی
این ۳ ایده برای پیج عکاسی اصلاح شده است و طبیعتا روی رشد فالوورها و لایکهای شما تاثیر خواهد گذاشت.
۱. انتشار تصویر با داستان
عکاسی صرفا برای تابلوها و دیدن منظره نیست بلکه بعضی از عکسها خود یک محتوا هستند و پیامی را به مخاطب انتقال میدهند؛ اگر تصاویری خلاقانه با پیامی جالب میگیرید برای انتشار آن در پیج عکاسی یک داستان تعریف کنید.
برای مثال اگر یک تصویر به صورت پست منتشر میکنید در زیر توضیحات (Caption) پست داستان را تعریف کنید که جذابیت بالایی پیدا میکند.
۲. از اشخاص عکس بگیرید
این ایده شاید کمی پیچیده به نظر برسد اما راهکاری مفید برای تولید محتوا برای پیج عکاسی است؛ در این روش شما از اشخاص مختلف در لحظاتی که خودشان دوست دارند عکس میگیرید و در پیجتان منتشر میکنید بعد از آنها میخواهید که این پست را به اشتراک بگذارند البته چون هر کسی اگر تصویر زیبایی از خودش ببیند حس خوب پیدا میکند به صورت خودکار به سمت اشتراک گذاری میرود.
به این صورت طی مرور زمان افراد زیادی با شما و هنرتان آشنا میشوند.